Kakashi and Yuki

Kakashi and Yuki

19 listopada 2015

OHAYO!

Witam!
Hmmm od czego by tu zacząć. Cóż Blog ten jest kombinacją chyba 8 różnych blogów które aktualnie piszę, i tych które już wcześniej pisałam.
Może ktoś coś ...
hatake-love-haruno.blogspot.co.uk
http://hatake-love-haruno.blogspot.co.uk/
Postanowiłam wrócić do tematyki Naruciaka, jako, że Manga się już skończyła a anime też zbliża się ku końcówce, to na pewno wielu z Was będzie tęsknić za naszymi bohaterami.
Naszym główny protagonistom jest Hatake Kakashi a także Uzumaki Yuki, siostra Kushiny, matki Naruto. Historia będzie się trochę różniła od tego co widzieliście w mandze jednak będę próbowała pozostawić kilka oryginalności.
Kilka pierwszych postów zbliży Was do tego co będzie się działo w głównej części. Odbywa się to w czasach gdy jeszcze żył Obito, jako, że jego postać jest bardzo ważna dla dalszych przebiegów akcji.
Nie chcę opowiadać całego opowiadania, bo to nie ma sensu. Mimo, że pomysłów mam aż nadmiar, to każdy post piszę na bieżąco, przez co nie obiecuję, że będą się pokazywały co chwila, jako, że aktualnie studiuję, więc chyba rozumiecie.
Zapraszam do czytania i mam nadzieję, że się Wam spodoba
P.S. Z chęcią czytam wszelkie krytyki i miłe słowa, więc nie obawiajcie się zostawić komentarza pod notką

4 komentarze:

  1. Twój Blog został dodany do spisu SBN.
    Zachęcam do zgłaszania nowych postów.
    http://szafa-blogow-naruto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć :)
    Serdecznie chciałabym zaprosić cię do przeczytania mojego opowiadania http://ino-sakura-hinata-tenten-temari.blogspot.com/
    Mam nadzieję, że się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 57 year old Office Assistant IV Cale Beevers, hailing from Victoria enjoys watching movies like Colonel Redl (Oberst Redl) and Bird watching. Took a trip to Kathmandu Valley and drives a Viper. wejdz na strone

    OdpowiedzUsuń