Kakashi and Yuki

Kakashi and Yuki

19 listopada 2015

Co nie co kim jestem

Eh, nienawidzę o sobie pisać, ale jako czytelniczka wielu blogów, lubię poczytać co nie co o samych autorach, tak więc wstawiam tę notkę, dla osób takich jak ja.
No cóż jestem Miśka ( i niech Miśką pozostanę ). Mam 20 lat ( tak wiem stara :P ) i studiuję ...a to nie ważne.
Naruto interesuję od 2008 roku ? Tak chyba tak. Każdy odcinek obejrzałam chyba z milion razy a już nie mówiąc o mandze. Mój ulubiony bohater? Cóż chyba nie trudno zgadnąć. Hatake Kakashi. Lekko sarkastyczny, cichy, ale silny i szanowany shinobi.
Hmm coś o mnie? Oglądam wiele anime, jednak moją ulubioną zawsze zostanie Naruto. Interesuję się Japonią i Koreą a w szczególności K-popem. Moje ulubione zespoły ? Big Bang, 2ne1 i IKON, więc jak widzicie YG-stan.
Szczerze to nie wiem co mam napisać. Nie chcę was zanudzać, jakbyście chcieli mnie poznać, możecie pisać maile, komentarze, co będzie bardzo miłe.
Zapraszam do czytani! :)

1 komentarz:

  1. Naruto najlepsze, Kakashi najlepszy, Japonia i Korea najlepsze, K-pop najlepszy, BIGBANG najlepszy. 2NE1 lubię, ale nie uwielbiam, iKON nie trawię, nie wiem, dlaczego. Nie podoba mi się ich muzyka, to nie to. Ale ogólnie to należę do YG Family (niech mnie przygarną, proszę).

    OdpowiedzUsuń